11 Kasım 2013 Pazartesi

Cumartesi arkadaştaydık, nefis karelerle geldim

Cumartesi günü arkadaşlarla oda arkadaşım
Nazife'de toplandık, sağolsun bizi çok güzel ağırladı
 
Fotoğraf çekmek sonradan aklıma geldiği için
ucundan köşesinden yakaladığım karelerle geldim
 
 
Patlıcanlı Börek nefisti

 
Nohut Salatasını ilk kez yedim ve çok sevdim
Denenmeye değer diyorum, eminim sizlerde seveceksiniz

 
Dereotlu ve Kaşar Lorlu Poğaça

 

ve güne damgasını vuran Saray Lokumu

 
Bunların yanı sıra patates salatası ve aşure de
çay sorasında yerini almıştı 
 
Hani tarifleri diyenleri duyar gibiyim
Hepsini tek tek yayınlıycam merak etmeyin
 
Sevgiler, Dostçakalın
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.