20 Şubat 2020 Perşembe

Zaanse Schans - Hollanda


Şimdi sizi bu soğuk kış mevsiminde buz gibi havayı sıcacık yapan şirin bir yere götürmek istiyorum. Hollandalıların ilk yerleşim yerlerinden biri olan, yel değirmenleriyle ünlü Zaanse Schans. Burayı yaz aylarında yeniden ziyaret etmek isterim doyamadım desem yeridir. Amsterdam dönüşü uğradığımız bu sevimli yerleşim yerini aheste aheste dolaşmak, bol bol fotoğraf çekmek için sabırsızlanıyorum.






Kafa dinlemek istiyorum derseniz gidin buraya




Zaanse Schans’ta bir ayakkabı atölyesi var. Burada ayakkabı 
yapımını görebilir, satın alabilir ve hatta atölye önünde
 bulunan dev ayakkabılarla fotoğraf çektirebilirsiniz.






Adeta bir masalın içinde buluyorsunuz kendinizi








Sokakları sıcak çikolata kokusu sarmış vaziyette 


Küçük kafeler, hediyelik eşya satan dükkanlar da mevcut



Burada yel değirmenleri dışında ufak çaplı peynir üretim yerleri var 
burada peynir çeşitlerinden satın alabilirsiniz.


Yöresel kıyafetleri ile peynir satışı yapan bu hanımların
her biri maşallah birer manken gibi. Sağolsun beni kırmadı 
ve fotoğrafını çekmeme izin verdi.


Geçerken uğrarız diyorsanız yanılırsınız biz o hatayı yaptık çünkü 
şöyle bir yarım gününüz orada geçer benden söylemesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.