24 Kasım 2014 Pazartesi

Öğretmenler Günü kutlu olsun



Üzerimizde emeği olan tüm öğretmenlerimizin

Öğretmenler Günü kutlu olsun

Oğlum bu yıl 1. sınıfa başladı, öğretmeni için bir şiir yazdım

kendisi de etrafını boyadı, süsledi öğretmenine verdi

işte bizim şiirimiz


CANIM ÖĞRETMENİM

Önce harfleri öğrettin bana
Sonra sayı saymayı
Artık hem okuyor, hemde yazıyorum
Toplama çıkarma yapıyorum

Resim yapmayı senden öğrendim
Satrancı, dramayı okulda sevdim
Sen bana çok emek verdin
Benim güzel öğretmenim

Bazen üzdüm seni istemeden
Sen uyardın beni incitmeden
Doğruyu yanlışı senden öğrendim
Benim canım öğretmenim


2 yorum:

  1. Ilkokul öğretmeni ilk göz ağrisidir ve unutulamaz melihimin şiiride çok güzelmiş :) Çocuklarimizin Yetismesinde Buyuk Rol Oynayan, Her Turlu Fedakârligi Gosteren Sizlere Cok Borcluyuz. Oğretmenler Gununuz Kutlu Olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru dedin cadum. İlkokul öğretmenim sık sık aklıma gelir. Ne çok şey öğrenmişiz onlardan değil mi?

      Sil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.