20 Şubat 2020 Perşembe

Köln Katedrali (Kölner Dom)

Almanya'nın Köln şehrinde Ren nehri kıyısında bulunan katedral Avrupa´nın ve Dünya´nın en büyük katedrallerinden biridir. 1248 yılında temeli atılan katedral, tam 632 yıl sonra, 1880 yılında tamamlanmıştır. Kölner Dom olarak da adlandırılan Köln Katedrali, Gotik tarzda ve çift kulelidir.


Geniş bir zamanda her açıdan fotoğraf çekmek isterim. Özellikle gece ışıklandırmaları ile mükemmel bir görüntüsü olduğunu araştırmalarımda gördüm.


Katedralin tamamını yakınından çekmek mümkün değil öyle devasa bir yapı ki parça parça almak durumunda kaldım.



UNESCO Kültür Mirası listesinde yer alan Köln Katedrali 7000 m2 lik bir alan üzerine kurulmuş olup, kulelerinin yüksekliği 157 metreyi bulmaktadır. Adeta heykeltraşlarca nakış gibi işlenmiş kapıya hayran kalmamak mümkün değil. 



İçerisinde mümkün olduğunca çok fotoğraf çekip sizlerle paylaşmak istedim.
















Bu alttaki fotoğraf bana ait değil netten alıntı 
Gece görünüşünü de görün istedim 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.