24 Şubat 2009 Salı

Takılarım-6
















2 yorum:

  1. Adsız13.2.12

    Çok değerli arkadaşım,
    Sayende bir insanda pek çok güzel özelliğin bir arada bulunabileceğine inanır olacağım. Yalı Balık Restaurant hakkında bilgi toplarken bloguna denk geldim. Cumartesi günü konuştuktan sonra aklımdan çıkmıştı, gördüğümde acaba mı dedim ve bir açtım ki en sevimli çekirdek aile cici resimleriyle karşımda:) Bloguna bayıldım, gayet başarılı bir blog olmuş, sözlükleri bırakıp blogger olmaya niyetleneceğim bu gidişle:) El emeği göz nuru çalışmaların bir harika özellikle siyah boncuklu metal uçlu kolyeni çok beğendim. Sık sık bu çok güzel yazılardan yazman ve tebessümle okutman umuduyla.

    Meral...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim seni burada görmek ve güzel yorumunu okumak çok hoşuma gitti. Eminim bloger olma konusunda sen bende çok daha başarılı olursun. Burası benim dünyam, içimden geldiği gibi, en samimi duygularımla ve olduğum gibi buradayım. her zaman beklerim canım sevgilerrrrr

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.