25 Ekim 2010 Pazartesi

Pamuk Prenses

Az önce bir arkadaşım bir kaç pasta tarifini mail atmış. Çok pratik geldi hemen sizlerle paylaşmak istedim. Foto bu tarifin değil pasta olduğu belli olsun istedim. Sevgiler...
,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
30 adet bebe bisküvisini 18x28 cm boyutlarındaki kalıba sıralayın.
1 poşet Dr.Oetker Çikolatalı Sos’u 2,5 su bardağı süt ile tarifine göre pişirin.
Ocaktan aldıktan sonra 5 dakika karıştırarak soğutun ve bisküvilerin üzerine dökün.
Krem şantiyi soğuk süt ile tarifine göre hazırlayın ve soğuyan çikolatalı sosun üzerine yayın. Buzdolabında 3-4 saat bekletin.
Üzerine 1 çay kaşığı Dr.Oetker Kakao veya hindistan cevizi serpip dilimleyerek servis yapın.
AFİYET OLSUN...

4 yorum:

  1. Çok pratik bir pasta tarifi teşekkürler Neslicim....Kısır dedin beni de baştan çıkardın dün akşam yaptım bayıla bayıla yedim....sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bişey değil efemmmm :) güzel şeyleri hele birde kolaysa paylaşmak gerek değil mi :)
    afiyet olsun canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Süper ötesi bir görüntü...
    Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  4. sağol bitanem yalnız foto bana ait değil haticecim pasta olduğuna dikkat çekmek için ekledim.

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.