27 Ekim 2011 Perşembe

Sizin renginiz hangisi ?



Sevgili Dostlarım GÜNAYDIN

Sabah işe gelirken bir diyaliz merkezinin camında okudum bu cümleyi "Renklerinizi Kaybetmeyin" bana çok anlamlı geldi o an babamı düşündüm rahmetli babam 11 yıl diyalize girdi. Kanı düştüğünde rengi karasarı olurdu o camda kasdedilen sağlıktı elbette ama ben bir an şöyle düşündüm aslında her birimiz farklı farklı renklere sahibiz değil mi? Herkesin hassasiyeti, sakinliği, hırçınlığı, merakı, ilgisi, el becerisi, hobileri farklı, düşündümde benim renklerim hangileri acaba ?

Sizin renginiz hangisi ?

15 yorum:

  1. kırmızııııııııııı

    YanıtlaSil
  2. Benimki de kırmızı sanki, kırmızı giyince kendimi çok iyi hissederim.

    YanıtlaSil
  3. "şudur..." demek güç benim için
    her bir rengi ayrı sever, her bir rengin ayrı bir yakıştığını düşünürüm kendime :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel işte Aynurcum gökkuşağı gibi rengarenksin sen

    YanıtlaSil
  5. gerçi araya grileri de atıyorum arada bir ama o da bir renk sonuçta değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. elbette o da güzel bir tamamlayıcı oluyor bazen

    YanıtlaSil
  7. her rengin bende bi ayri yeri var...
    ama ayrilamadigim renklerden biri petrolmavisi ve turuncu :)

    YanıtlaSil
  8. ben eflatun ve mor hastasıyım.. öyle herşeyim mor falan değildir evde kıyafette belki ama o renkte bişey herhangi bişey gördüğümde içim kıpraşıyor, huzur mutluluk,coşku herbişey oluyor :))

    YanıtlaSil
  9. Beyaz , lacivert , kırmızı

    Bu arada hepimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hepimiz renkleri seviyoruz ama bazılarını daha çok seviyoruz yorumlardan da belli oldu :))

    ayy evet ya bazı renklerde özellikle güneş tonları benim içimi de kıpır kıpır yapar ;)

    YanıtlaSil
  11. seninde Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  12. Sanırım kırmızıyım :) sadece kırmızıyı çok sevdiğim için değil rengimde benziyor hele kızdıgımda :)))

    YanıtlaSil
  13. benim rengim turuncu :)

    YanıtlaSil
  14. sana turuncu çok yakışıyor :)))))))

    YanıtlaSil
  15. benim rengimde mavi

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.