12 Ekim 2013 Cumartesi

Fırında Kadınbudu Köfte

İlk kez kızartmadan kadınbudu köfte yaptım

hem çok lezzetli hemde hafif oldu


Patateslerle birlikte aynı anda fırına attım

kızarınca fırından çıkarttım


Nasıl yaptığıma gelince

kıymayı 1 adet soğan rendesi, tuz, karabiber

ince kıyılmış maydanoz, 1 adet yumurta ve

bir fincan haşlanmış pirinçle yoğurdum
(kalmış pilavda kullanabilirsiniz)

yumurta ve galeta ununa bulayarak

yağlı kağıt serilmiş tepsiye sıraladım

yanına sıvıyağ, tuz, kekik, kırmızı biber ve

köri ile harmanladığım patatesleri dizdim

kızarana kadar fırında pişirdim

Sevgiler, dostçakalın

4 yorum:

  1. Offff neler görüyorum yemek saati bide fırında köfte patates çok severim sanki cadu için pişirilmiş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, kısmet olurda birgün gelirseniz yaparım sizede canım

      Sil
  2. Adsız24.3.14

    sayfanız neden sık kullanılanlar bölümüne eklenmiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleniyor, denedim az önce bir sıkıntı yok ama

      Sil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.