16 Şubat 2016 Salı

Sandvic Waffle

Waffle  çok  sevilen, enerji ve kalori deposu, muhteşem bir  lezzet
 en azından bizim için öyle ama evde yapmayı hiç denememiştim
dün aldığım krep tavasında yaptığım waffle harika oldu



Malzemeler
2 yumurta
2 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
yarım çay bardağı sıvıyağ
yarım çay kaşığı tuz
muz, çilek, kivi, çikolata kreması

Yapılışı: 
1-Yumurta sarıları şeker ve vanilya ile güzelce çırpılır.
2-Ayrı bir kapta yumurta akı çırpılarak köpük halini alır. 
3-Sonra iki malzeme birleştirilir.
4-Üzerine sırasıyla, süt, yağ, un, kabartma tozu ve tuz ilave edilerek biraz daha çırpılır.
5-Sıcak tava yağlanmadan birer kepçe bu karışımdan konulur, arkalı önlü pişirilir. 
6-Pişenlerin üzerine önce çikolata kreması (tercihen nutella) ve arzuya göre meyvalar sıralanır. Fındık fıstıkla süslenir ve diğer kat kapatılır. 


Sevgiler, dostçakalın


4 yorum:

  1. Eyvah eyvah diyetteyim tahu ben.Ama kendimi fotğraftan alamadım.Bende bu tarife bayılacak üç kuzu var.))Ellerinize sağlık takibe aldım sizi sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o diyet bozduran tarifler yok mu :)))))))
      cidden bu da onlardan biri, eminim çocuklarınız çok sevecek
      sevgiler

      Sil
  2. Benim torunum bayılır böyle şeylere...

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.