17 Ekim 2017 Salı

Doğa Harikası Yedigöller

 "Okuyabildiğin kadar oku, gezebildiğin kadar gez" demiş bir Çin Atasözü. İşte bende tam bunu yapmak istiyorum. Fırsat buldukça, sağlığım el verdikçe gezmek, ülkemin güzelliklerini yakından görmek istiyorum. Geçtiğimiz haftasonu Yedigöller'e gitme fırsatım oldu ve tek kelimeyle bayıldım. Uzun bir aradan sonra bol bol fotoğrafla karşınızdayım. 


1642 hektar büyüklüğündeki Yedigöller havzasının 1965 yılında milli park olarak korumaya alındığı belirtiliyor. Havza kuzeyden güneye 1500 m mesafede sıralanmış 7 adet gölden oluşuyor. Bu göller sırasıyla; Sazlıgöl, İncegöl, Küçükgöl, Deringöl, Büyükgöl, Kurugöl ve Seringöl



Tur rehberimiz sis olmadığı zamanlarda seyir terasından bakıldığında görebileceğimiz iki göl olduğunu söyledi. Şanslıydık sis yoktu ve bizde bu gölleri görebildik.


Şehir yaşamının yoruculuğundan kaçmak isteyenler, 
sakinlik arayanlar için harika bir yer olduğunu söyleyebilirim


Özellikle fotoğrafçılıkla ilgilenenler için 
mutlaka görülmesi gereken bir yer



Yeşilin her tonunu görmeniz mümkün




Harika bir kamp alanı



Yağmurda bile çok güzel, birde karda görmek lazım



Yaklaşık bir ay sonra kızaran yapraklarla 
daha da güzel bir renk cümbüşü olacağı aşikar



Şemsiye niyetine kullanılan yapraklar çok hoştu 




Her göl ayrı bir güzel



İzlemeye doyamadım



Gidin gezin görün derim


Sevgiler dostçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.