19 Ocak 2010 Salı

Beşamel Soslu Brokoli ve Brokoli Çorbası

İkisini de ilk kez yaptım bu akşam... fena da olmadı hani tavsiye ederim efendim buyrunnnnnnn
Kaynayan tuzlu suda brokoliyi 10 dak. kadar haşlayıp borcama aldım. Üzerine beşamel sos yapıp döktüm ve kaşar rendesi serperek fırında kızarana kadar pişirdim.


Çorba içinde haşladığım brokolinin bir bölümünü haşladığım suyun 1 bardağı ile rondodan geçirdim. 1 yemek kaşığı unu tereyağı ile kavurup üzerine rondodan geçirdiğim brokoliyi, 1 bardak sütü, karabiberi, tuzu ve haşlama suyunu ilave ederek kaynamaya bıraktım. Biz beğendik umarım sizde beğenirsiniz. Afiyet Olsun :)
,


6 yorum:

  1. Her ikiside favorimdir ellerine sağlık canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. ben karnıbaharı böyle yapıyordum çok seviyorum...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim kızlar

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim nefis iki lezlet bir arada .Sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık neslicim çok güzel görünüyorlar...
    bu arada seni mimledim bloğumu ziyaret edersen sevinirim canım..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim esracım hemen ziyaretine geliyorummmm :)

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.