6 Ocak 2010 Çarşamba

Karnıyarık Börek


Yapılışı:
Yufkaları sıvıyağ, yarım bardak maden suyu ve yarım bardak su karışımı ile ıslatıp ikiye katlıyoruz. Sigara böreği saracak gibi 4 eşit parçaya bölüp iç harcını koyuyoruz, ben kıymalı soğanlı iç hazırladım. 3-4 parmak genişliğinde sarıp, kalan karışımı üzerlerine sürüyoruz. Ortalarını 3 parmak kadar kesip fırına atıyoruz. Kabarıp kesik yerler açılmaya başladığında fırından çıkarıp dilimlenmiş domates dilimlerini yerleştiriyoruz. Yanına biberde koyabilirsiniz. Tekrar fırına salıp kızarana kadar pişiriyoruz. Afiyet Olsun...

4 yorum:

  1. Nefis gözüküyor ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. BANA UĞRARMISIN CANIM SANA ÖDÜLÜM VE BİLDİRİMİM VAR....

    BÖREKLERE BAYILDIM ALDIM ÇAYIMIN YANINA....

    SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun canım

    hemen geliyorum bloğuna :)

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.