13 Aralık 2013 Cuma

ALIŞVERİŞ YAPMAYI SEVİYORUMMMMMMMMMMM

Ah biz kadınlar
 
 
 
Alışveriş yapmadan duramayız

 
Kar

 
Kış

 
Soğuk

 
Sıcak hiç farketmez

 
Bayram için deriz 

 
Bebek için deriz bir şekilde alışverişe çıkarız

 
Hele ki indirimlerde coşarız

 
Bir mağazadan diğerine koşarız

 
İmkan varsa ülke sınırlarını aşarız

 
Ayakkabı nasıl ama ?

 
Şu elbisenin güzelliğine baksanıza...

 
Neredeyse mağaza önlerinde yatarız

 
Ayakkabı almadan yapamayız

 
Kasa kuyruklarında

 
Nerde ne varmış haber almaya çalışırız

 
Alışveriş sonrası kahve keyfini de asla unutmayız

 
Zafer bizimdir artık

 
Vaktin nasıl geçtiğini anlamayız

 
Elimizde poşetler evin yolunu tutarız

 
Eee bazen kendimizi aşarız

 
Akşam evde ayaklarımızı koyacak yer bulamayız

 
Ama biz kadınlar alışverişe doymayız
 

4 yorum:

  1. bayıldım ben bu yayına:)))
    hem yazılarına, hem arayıp bulduğun görsellere:))
    süpersin sen:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok keyifle eğlenerek hazırladım Nagihancım. Bende öpüyorum seni çok teşekkürler.

      Sil
  2. Çoook renkli harika bir post olmuş ama çok da güzel olmuş bayıldım :) Neseli, rengarenk, cıvıl cıvıl...enerjinle parlıyon gene neslitom :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cadummm, güne neşe katayım istedim.
      Ama yalan mı yazdıklarım öyle değil miyiz?

      Sil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.