27 Eylül 2009 Pazar

Haftasonu...

Sevgili Dostlar
Mükemmel bir haftasonu geçirdim
Ne kadar anlatsam sanırım o coşkuyu yansıtamam size
Yukarda gördüğünüz fotoğraf
Sabah uyandığımda odamızın camından görülen manzaraydı
Bursa'da yaşadığımı bilen arkadaşlarım
az çok tahmin etti sanırım
Evettttt haftasonu ULUDAĞ daydık
çok değerli, birbirinden renkli arkadaşlarımla
Harika bir seminer için orada toplandık
Mersin'den, Adana'dan, İstanbul'dan, Ankara'dan
Yalova'dan, Gaziantep'den, Çanakkale'den, Zonguldak'tan
hatta Finlandiya'dan gelen dostlarımıza
ev sahipliği yaptık Bursa'lılar olarak
Bu sezonda açık otel bulmak zordur Uludağ'da
sırf bu özel seminer için açılmıştı otel
ve neredeyse tamamı doluydu
Karinna Hotel personeline
sonsuz teşekkürler
İlgi alaka, temizlik, muhteşem yemekler ve salatalar
tam not aldı bizden
Gelelim seminere size şöyle söyleyeyim
seminer sonunda salonun yarısı gözyaşlarını tutamadı
Bu kadar mı kalbe dokunulur? dokunuldu
hemde ne dokunma
kalpler konuştu, gözler buluştu
herkes anladı anlayacağını
seminer öncesi iki gün 39 derece ateşle yatan ben
zıpkın gibi döndüm bugün eve
çok güzel günler bizi bekliyor eminim
Herşey gönlünüzce olsun dostlar
kalbimden geçenleri paylaşmak istedim
sevgiyle ve daima dostçakalın...

6 yorum:

  1. nE GÜZEL SENİN ADINA MUTLU OLDUM ARKADAŞIM....uLUDAĞI BİLDİĞİM İÇİN AYRICA SEVİNDİM....

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel bir hafta sonu geçirmişin...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzeldi

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. gönlünce bir hafta sonu olmuş sanırım kankim ne güzel . sırf bu manzara bile değmiş baksana güzelliği. zaten senin bu bitip tükenmek bilmeye enerjine ve sosyelliğine hayranım (maşallah kankime )

    YanıtlaSil
  6. sağol canım benim güzel yorumun için

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.