7 Eylül 2009 Pazartesi

Mutlu olmak elimizde ...

Bir varmış bir yokmuş, bir kadın sabah kalkmış aynaya bakmış ve kafasında yalnız üç tel saç olduğunu görmüş."Hımm demiş bugün saçımı örgü yapacağım!!."
Öyle de yapmış, günü de harika geçmiş!!.
Ertesi gün kalkmış, aynaya bakmış, kafasında iki tel saç kalmış...
"Hımmm demiş, bugün saçımı ikiye ayıracağım."
Dediğini de yapmış, harika bir gün geçirmiş...
Bir ertesi gün gene kalkmış, aynaya bakmış, kafasında tek tel saç var.
"Tamam, tamam demiş...
"Artık bugün at kuyruğu yaparım..."
Öyle de yapmış, ve çok çok güzel bir gün geçirmiş...
Daha bir ertesi gün aynaya baktığında kafasında bir tek tel bile saç kalmadığını görmüş!!!.
"WoW!" diye bağırmış.
"Bugün saç derdim yok!!!!"

Davranış herşeydir!!!

Basit yaşa, cömertçe sev,
Yürekten düşün sevdiklerini,
Tatlı konuş, gülümse...
Hayat, fırtınanın geçmesini beklemek değildir ki!...
Yağmurda dansetmeyi becerebilmektir.

Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. Gerçekten çok haklısın ama galiba ben fırtınanın geçmesini bekleyenlerdenim...

    YanıtlaSil
  2. bir yerde okumuştum arkadaşları ile olan insanlar kendilerini daha mutlu hissediyormuş buna katılıyorum iyi ki varsın arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. canım benim iyi ki sende varsın
    her zaman yanımda olduğunu hissettirdin bana seni ve yakışıklı oğlunu çok seviyorum canım

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.