24 Kasım 2011 Perşembe

ISPANAKLI BÖYEK :)))))))

Hemen hemen her çocuk gibi benim oğluşumda

hamur işlerini pek seviyor, heleki hazır yufka ile

börek yapacak oldum mu başımdan hiç ayrılmıyor.

Anne birlikte böyek yapalım mı diye defalarca

soruyor, maksat yufkalardan tırtıklamak

.

Gelelim böreğimize

Ispanak ve pırasayı karıştırarak iç hazırladım

bu defa, önce ıspanakları yıkayıp ince ince kıydım

pırasayı doğrayıp karabiber ve tuz ile kavurup

iki malzemeyide birbirine karıştırdım ;)


Yufkayı serip, 2 yumurtayı sıvı yağ ve yeterli

miktarda su ilave ederek çırptım ve bir

kaşık yardımı ile yufkaya serptim

iki taraftan sararak büyükçe bir gül böreği

gibi kıvırıp tepsiye sıraladım

üzerine kalan karışı sürüp 180 dereceye ayarlı

fırında yaklaşık 30-35 dak. pişirdim


AFİYET OLSUNNNNNNNNN


6 yorum:

  1. Hakikaten yaa, ben de çiğ yufka tırtıklardım annem börek yaparken. Kendim yaparken neden yemiyorum onu anlamış değilim. Çocuk olmakta ilgili bir şey mi acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. çiğ yufka ve su böreği için haşlanan yufkayı tırtıklamayı benim böcüklerim de severler:)tatlı tatlı atışarak yaparız:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Pek güzel, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Se ve delicioso!
    Besos,
    Sandra

    YanıtlaSil
  5. *Aylin,bizde yufkaları tırtıklamayı pek severdik kardeşimle, çocuk olmak bambaşka birşey :)

    *birincisin, tüm çocuklar aynı demek ki :))

    *Ahu teşekkürler :)

    *Gracias Sandra :)

    YanıtlaSil
  6. börekler istah kabartiyor.Ellerine saglik,cok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.