1 Ağustos 2013 Perşembe

Günün Önerisi - Domatesli Tavuk

 

 
 
Günaydınnnnnnnnnn
 
Kuru domates kullanırmısınız bilmem ama
 
yemeklere kattığı lezzeti ben seviyorum
 
Geçen gün alışveriş yaparken markette gözüme çarptı
 
hemen aldım. Tavuk yemeklerine çok yakıştırıyorum.
 
Gelelim tarifimize
 
2 parça tavuk göğsü kuşbaşı şeklinde doğranır
 
İçine arzu edilen miktarda kurutulmuş domates, biber,
 
kekik, karabiber, tuz ve sıvıyağ eklenerek harmanlanır
 
Borcama konulup fırında etler yumuşayana kadar pişirilir
 
Patates kavurması ve kızartılmış biber ile servis yapılır
 
Sevgiler, dostçakalın
 
 


9 yorum:

  1. Elinize sağlık,

    YanıtlaSil
  2. Nefis olmuş,kurutulmuş domates mutfakta vazgeçilmezim..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Oyyyy nefis görünyor. Bqayılırım zaten
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. domatesli tavuk soten nefis görünüyor tatlım ellerine sağlık hiç kurutulmuş domatesle denemedim deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene mutlaka çok seveceksin canım, çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Öncelikle yemeğiniz harika görünüyor, hemde günün bu saatinde olsada yesek dedirtecek kadar lezzetli görünüyor,ellernize sağlık
    Domates kurutmaya çalıştım ama beceremedim hiç, tepside kuruttum ,tepsiye yapıştı çıkaramadım, altına aliminyum folyo resip kuruttum, bu seferde folyo domatese yapıştı, yani beceremedim, ama kış için çok sağlıklı olurdu kuru domates,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım halamda tepside kurutuyormuş bende hiç denemedim.

      Sil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.