21 Şubat 2013 Perşembe

Bursa Turu - TOPHANE

Dün haftasonu İzmir'den Uludağ'a kar tatil için gelen dostlarımız Bursa'da da iki gün kalacaklarını söyleyip görüşelim deyince öğleden sonra izin alıp küçük bir Bursa turu yaptık. Bende onlarla birlikte bol bol fotoğraf çektim. Sizlerle de paylaşmak istiyorum, sevgiler

Önce Tophane'ye gittik.

 
Tophane Kulesi ve Asırlık Çınar Ağacı



Kuşbakışı BURSA



 
 
 
 
Osman Gazi Türbesi
 
 


 
Orhan Gazi Türbesi
 



 
 
Arkası Yarınnnn
Sevgiyle kalın
 
 
 
 

10 yorum:

  1. daha arkası var yani!!! pek küçük bir tur olmamış bu:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş Bursa paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. Bursa'yı özlemişim, diğer fotoları bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Foto lar cok guzel paylasim icin tesekkurler..

    YanıtlaSil
  5. Ben çok özlemişim Bursa'yı! 1 senedir gelmiyorum sanırım, o zaman da Mudanya'ya gitmiştim. Baharda havalar güzelleştiğinde şöyle bir Bursa turu, aynı zamanda outletleri de içine alan bir tur harika olabilir:)))
    Bursa'ya çok selamlar!

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.