4 Şubat 2013 Pazartesi

Yeşil Pideli Köfte'de buluştuk.

Bursa denince ilk akla gelenlerden biri de
Pideli Köfte
 
 
Ne zamandır söylüyordu görümcem
bir ara hep beraber gidelim
size de ısmarlayayım diye

 
Tamam dedik ve geçtiğimiz Cuma günü
Kayhan'da Yeşil Pideli Köfte'de buluştuk

 
Biz çok beğendik tavsiye ederim

 
İlgi de, ikram da, lezzet de süperdi

 
Önden arkaya soldan sağa
ben ve eşim, oğlum ve kızım
annem ve k.validem
ve de görümcelerim

 
Bu güzel gün için çok teşekkür ederiz
tekrarını bekleriz :)))))))
ama bu defa bizdensiniz 

 
 

20 yorum:

  1. Afiyet şifa olsun hep beraber ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. afiyetolsun
    bende çok severim

    YanıtlaSil
  3. afiyet şeker olsun:)) hem yemiş, hem de aile saadeti yapmışsınız. ne mutlu:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, kalabalık sofralar keyifli oluyor

      Sil
  4. ne güzel aile saadeti olmuş...afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  5. hiç gitmedim buraya, ama merak ettim doğrusu, ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, en kısa zamanda git derim canım
      biz çok beğendik

      Sil
  6. Bursada iskender yedim ama bunu hiç bilmiyorum. Bir sonraki gelmeye denemeliyim:)))

    YanıtlaSil
  7. ah Bursa ahh!!1 çok severim çok özledim orayı, çok anım var birsürü akrabamız vardır orda ama eskiden daha sık giderdik tabi... Ben Bursa'yı da yemeklerini de o tarihi havasını da, hatta yokuşlu sokaklarını bile çok severim:))
    Buarada ne zamandır blogunuzu ziyaret edicem ama yoğunluktan geri dönemedim, ancak gelebildim. Bu güzel paylaşımları kaçırmak istemem yoksa...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. açıkcası kendinizi anlatma şekline hayran kalarak geldim blogunuza sıcak blogunuz güzel aileniz beni mutlu etti...artık takibinizdeyim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler bunlar çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim.

      Sil
  9. Merhaba canım:)) ziyaretinizi iadeye geldim harika bir blogun var emeğine sağlık izlemeye aldım:))
    Oyy oyy fotolar harika Bursa dedinmi kebap denir nefisss yaa afiyte şeker olsun keyfiniz daim olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Afiyet olsun , ailecek neşeniz hep bol olsun

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.