23 Şubat 2013 Cumartesi

Bursa-Ulucami



















2 yorum:

  1. Adsız1.3.13

    rüyamda sürekli gördüğüm camiii ilk kez böle görüyorum her açıdan görünce kalbim küt küt attı sebebini ah bir bilsem rüyalarımda neden bu camiyi gördüğümü ah bir bilsem :( ağlasam ağlayamam ama ttuyorumkendimi şuanda niçin bu cami niçin görüyordum ve aynısını görmüştüm vardır bir hikmet ama çözemedim elbet birgün anlayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın ne diyeceğimi bilemedim. Sanırım Bursa'da değilsiniz. Rüya tabirlerine gözattım selamete çıkacağınıza işaret eder diyor. Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.

      Sil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.