9 Ocak 2012 Pazartesi

Kışa inat açan çiçeklerim

Artık bilmeyen kalmadı sanırım


çiçekleri çok sevdiğimi


ama baksanıza ya bunlar sevilmez mi?





mutfak penceremdeki beyaz menekşem




işyerinde odamdaki pembe menekşem

aslında çokda ilgilenemiyorum ama evde de

işyerinde de mutlaka bir iki tane olsun istiyorum

bu güzellikte kardeş kanı, evdekide çok güzel açtı


bu da işyerinden aynısından evde de var

bu da adını bilmediğim ama gördüğümde

nolur banada ekelim dediğim çiçeğim



nasıl güzel di mi :)))


burasıda işyerindeki odamdan bir köşe



17 yorum:

  1. sevilmezmi !!

    hayatın ta kendisi onlar..

    sevgiler canım..
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. ne güzel dedin cidden hayatın ta kendisi onlar çok teşekkürler canım iyi haftalar

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller, benim çiçeklerime inat senin çiçeklerin coşmuş neslicim. darısı benim çiçeklerimin başına:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nagihancım sen biraz pc den göster benim çiçeklerimi de özensin seninkilerde :)))) sağol canım inş. en kısa zamanda açar seninkilerde

    YanıtlaSil
  5. canım çiçekler nasıl güzel açmış,harkulade...senin evindede mutluluk çiçekleri açsın,sevgiyle huzurla,sağlıkla...

    YanıtlaSil
  6. Tülinim canım ne güzel dilekler bunlar çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. ahh ah..
    sevilmez mi..
    bir zamanlar öbek öbek afrika menekşelerim wardı,hepsi yok oldular yeni taşındığım evimde::(
    içim sızladı...
    hep sizinle olsun bu güzellikler..
    muhabbetle...
    :)

    YanıtlaSil
  8. hem nasıl sevilir, benimde menekşelerim açmış ama 2-3 çiçek seninki gibi değil:(((

    YanıtlaSil
  9. oy oy kuzu bunlar..bunların manzarada süperya ondan canlı canlıdır.birde sen çok seviyorsun hissediyorlar tabi:))

    YanıtlaSil
  10. birtutamkekik; çok teşekkürler güzel dilekleriniz için, yer değişikliğini svmiyor çoğu zaman çiçekler :(

    Noblesse;çok teşekkürler canım, geçen sene beyaz menekşem öyle bir açmıştı ki resmen yaprak görünmüyordu çiçekten, o halini bulamadım ama geçen yıl açtıklarında şimdikinden daha güzellermiş

    http://neskayfee.blogspot.com/search/label/%C3%87i%C3%A7ek

    YanıtlaSil
  11. disal; seviyorum cidden hatta konuşuyorum bile arada sırada onlarla :) ee manzarada güzel tabi 8. kat cam kenarı :))))))

    YanıtlaSil
  12. o çeçeklere bakarken insan yeniden doğuyor unutuyor tüm olumsuzlukları maşallah

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller arkadaşım.senin gibi....
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler Kardeşim :)

    Semracım çok talısın, teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Cok güzel acmis ciceklerin canim, benim de menekselerim acti....Birde ben orkideye bayilirim....

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler, ben açan çiçeklerin hepsini çok seviyorum canım, sende fotoğraflarını eklesene

    YanıtlaSil
  17. canım yaa çok güzeller ben açan çiçekleri daha bir başka seviyorum moralin bozuk olduğunda canın sıkkın olduğunda onlarla konuşmak terapi gibi geliyor.. hep böle güzel şeyler olsun hayatında ve her daim gözünün önünde öpüyorum seni :-*

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.