4 Ocak 2012 Çarşamba

Meyvalı Kup

Bu çok pratik hemen hazırlanabilecek

bir tatlı, tatlılık her ne derseniz : )


Önce gerekli malzemelerimizi yazalım
1 paket vişne jölesi
1 adet muz
1 adet elma
1 adet portakal
1 paket kakaolu puding (Dr Oetker Crème Olé kullandım)
Yarım su bardağı dövülmüş ceviz

İlk önce meyvalarımızı küçük parçalara bölüyoruz.
Üzerindeki tarife göre hazırladığımız jölemizi kup kaplarına paylaştırıp, meyvalarımızı ilave ediyoruz.
Jölemiz soğuyup, donduktan sonra hazırladığımız Crème Olé mizi üzerlerine döküp, dövülmüş ceviz ile süslüyoruz. (tercih size kalmış zevkinize göre süsleyin)

13 yorum:

  1. Ahh.. ne iyi ettin de hatırlattın. Çocuklar küçükken sık sık yapardım. Yıllar oldu yapmayalı. Listeme aldım. Eve dööner dönmez yapacağım .

    YanıtlaSil
  2. bir tanesini aldım ben :D:D:D

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  3. sevindim valla Gülsüm, sana fikir vermiş oldum bak

    muhabbet sofrası
    verdim gitti :)))

    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. jöleli tatlılara bayılırım, ellerine sağlık, hele de üstüne ceviz ekleyince nefis olmuştur:)))

    YanıtlaSil
  5. bende bayılırım canım
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik canim afiyetler olsun hayirli aksamlar öptüm.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler Gülcan :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  10. mmmmmm çok lezzetli gözüküyor eline saglıkk:)

    YanıtlaSil
  11. aslı gaye arı7.1.12

    hamaratım benim :)

    YanıtlaSil
  12. a aaaaaa Gaye seni burada görmek ne güzel :) çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.