20 Ocak 2012 Cuma

Reçelimin Sevgililer Günü çekilişi

kızlar arkadaşımın postunu aynen kopyalıyor ve bu şık ayakkabıları görmeniz için tıklayacağınız linki ekliyorum. Bol şans

http://hayatreceli.blogspot.com/2012/01/recellerime-sevgililer-gunu-cekilisi.html

Sevgili reçellerim sizlere hediye vermeyi çok seviyorum, bu yüzden düşündüm Sevgililer Gününde hep erkeklerden mi hediye bekleyeceğiz hayırrrrrr bizde kendimize hediye verebiliriz. Siz yine size gelecek hediyeleri kabul edin ama benden size çok şık bir hediye geliyorrrr…
Öncelikle pabuçları anlatayım bunlar www.lovelyshoes.net sitesinden alındı numarası 38 fakat kalıbı küçük olduğu için 37 numara ayaklara çok daha rahat olur…Siz de çekici olmak, şık olmak istiyorsanız buyurun reçeller…
Fotolarını çekerken tarihte çıkmış ehh artık idare edin reçelişkolar...

2 yorum:

  1. ben geldim
    harika bir masa olmuş
    güzel sohbetlerle nede güzel olmuştur
    ellerine sağlık canım.
    :))))))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.