14 Ocak 2012 Cumartesi

veee Bursa'yada "kar" yağar

Gözümüz yollarda kalmıştı hoşgeldin

Umarım tüm hastalıkları alıp götürürsün

Zira perşembe gecesinden beri kül külçe hastayım.

Ateşim tavan yaptı 39 lara dayandı :(


Dün sabah işyeri hekimim ateşimi görüp

bu ne ??? hemen eve dinlenmeye demesiyle

yatakta aldım soluğu, saatlerce uyumuşum

Bu sabah yağar mı yağmaz mı derken

öğlende başlayan yağmur öğleden sonra
kara bıraktı yerini, bir saat içinde

bembeyaz oldu heryer


kar yağmaya başlayınca çocuklar gibi sevindim

evimin camından çektiğim bir kaç kareyi hemen

ekleyeyim dedim. Sevgiler dostçakalın...

9 yorum:

  1. geçmiş olsun arkadaşım.bizde döküldük bu hafta.karı bende çok bekledim.hoş gelmiş :))) taçlar da çok güzel omuş prensesin de çok tatlı

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Sağol Semracım inş. bu kar hepimize ilaç olur canım. Taçlar içinde ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun ; Bursa'da karı özlemiştik doğrusu, ben de gece manzara seyredeciğim diye bi süre balkonda kaldım; benim ateşte kapıda bekliyor olabilir yani!sevgiler ; çiğdem :D

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Çiğdemcim, aman dikkat et canım, şimdi ateş yok ama burnum tıkalı, öksürüyorum :( yarın iş var ve ben hala toparlayamadım.

    YanıtlaSil
  5. neslim tekrar geçmiş olsun..ne güzel kareler yakalamışsın.. , manzara çok güzel ama malasef büyükşehirlerde o güzel görüntü sonrası tam bir kabusa dönüşüyor ben o yüzden hiç zevk alamıyorum :( ama genede istanbul beyaz görmek çok hoştu..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, afiyet olsun...
    Tanıştığımıza çok sevindim...

    YanıtlaSil
  7. Canım, bloguma bıraktığın güzel duygulara gönülden teşekkür ederim.Sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  8. benden de size sevgiler Zehra Hocam

    YanıtlaSil
  9. Evet Cadum kar manzarası ne kadar hoş olsada sonrası büyükşehirlerde kabusa dönüşüyor. Ama yinede güzel

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.