14 Ocak 2012 Cumartesi

Kızıma yaptığım taçlar

Hava soğuk, ben hasta :((((

çıkamadım tabi bugün çocuklarla dışarıya

Ama beni ancak böyle yüksek ateş yatırıyor

baktım bugün biraz iyiyim evimi temizledim

(laf aramızda biraz üstünkörü oldu bugün ama neyse)

yemeğimi yaptım, çamaşırları attım makinaya

yok vakit geçmiyor birşeyerle uğraşmayınca

Aldım elime artık yün çantamı

seslendim Melis'e getir bakayım bana

bozulan, çiçeği, böceği kopmuş taçlarını

İşte bu prensese göre iki taç yaptım

çok basit, kafama göre takıldım

Pembeli olan ebruli yünle yapıldı

diğerine iki ayrı renk yün kullandım

aşağıdaki fotoğraflarda prensesin şuanki hali

sizler için bana mankenlik yapıyor

Önce tacın teline yünleri sardım

sonra bir kaç tane çiçek ördüm üzerine diktim

kızım mutlu, ben mutlu
onları mutlu etmeyi seviyorummm

19 yorum:

  1. çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık ve geçmiş olsun yinede günü iyi değerlendirmişsiniz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle çok geçmiş olsun .acil şifalar diliyorum.taçlarsa çok güzel ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hem geçmiş olsun dileklerin, hemde taçlar için çok teşekkür ederim Dilekcim

    YanıtlaSil
  7. eline saglik güzel olmus yakismis prensese iyi pazarlar!

    YanıtlaSil
  8. Cok gecmis olsunn. Bu hasta halde bile duramamak ne kadar enerji dolu birisi oldugunuzu gosteriyor.Ellerinize saglik super olmuslar. Iyi gunlerde kullansin sirin prenses.

    Bir an once sagliginiza kavusmaniz dilegiyle..

    YanıtlaSil
  9. Cok gecmis olsunn. Bu hasta halde bile duramamak ne kadar enerji dolu birisi oldugunuzu gosteriyor.Ellerinize saglik super olmuslar. Iyi gunlerde kullansin sirin prenses.

    Bir an once sagliginiza kavusmaniz dilegiyle..

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler terazi kızı,

    çok teşekkürler papatyam güzel övgüleriniz için

    YanıtlaSil
  11. bende kücük olsam.. annemde bana böyle güzel tatli cicekli taclar yapsa bende sevinmezmiyimmm :)

    YanıtlaSil
  12. :))))))
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. gecmıs olsun canım pastalardan bol bol ye de şifa olsun,sevgıler

    YanıtlaSil
  14. Denemek lazım bizim evdekı böceğin de bozulan tac ları vardı.
    İyi fikir ellerine fikrine sağlık..
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Pastalardan bol bol yersem şifa yerine kilo olur be Zeymuran ucundan azcıkkkk ;)çok teşekkürler

    Dene Sevilcim çok keyifli oluyor, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun tatlım ya,dikkat et kendine..pastaya bayılırım ama ne yaparsın ki bize kilo oluyor...taclar şhane olmuş,melisi ve melihi öpüyorum...

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler Tülincim, çok haklısın kilo olarak bize geri dönüyor malesef

    YanıtlaSil
  18. hamarat anne olunca :) ne güzel şeyler üretiyor böyle.. ellerine sağlık ne hoş olmuş taçlar öle...prensesimede çok yakışmış güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkürler Hacer Teyzesi, senin saçlarına bayılıyor prenses

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.