24 Aralık 2011 Cumartesi

Balık Yemek gerek

Ailecek balık severiz

haftada birde olsana yemeğe çalışırız

Ama hergün Omega 3 kapsülümüzü de

almayı ihmal etmeyiz.

Küçük balıkları daha çok severim oldum olası

ama arada fırında cupra ve levrek olursada

hayır demem :))))



Akşam eşim levrekleri almış geldi

güzelce yıkayıp tuzladım ve

soğanların üzerine levrekleri yatırdım

üzerine patates, domates, havuç

ve limon dilimlerini dizdim

maydanozla süsledim

sonra doğru fırına



AFİYET OLSUNNNN


8 yorum:

  1. bence de balık yemek lazım,afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  2. balık-salata... daha pratik yemek mi var :) harika. ellerine sağlık.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. Yok valla :) çok teşekkürler Leylacım

    YanıtlaSil
  4. Mmmm neslim harika baliklar, ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Haticeciğim

    YanıtlaSil
  6. her cumartesi akşamı bizim evde balık günüdür:)severek yeriz
    ellerine sağlık
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel, bizdede genelde pazarları yapılır balık :)çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.