29 Aralık 2011 Perşembe

Geçmişe Özlem




Ben çocukken deli gibi kar yağsın isterdim.

Günde kaç kere kızak kaycaz diye sırılsıklam olur, ellerimiz, ayaklarımız morarana kadar kartopu oynardık.

Kaç posta soba üstüne asılır kurutulurdu kıyafetlerimiz.

Misss gibi ıhlamur kokusu yayılırdı etrafa sobanın üzerinde kaynayan çaydanlıktan,

Ne güzeldi kış gecelerinde soba üzerinde pişirilen kestanenin tadı, kahvaltıdaki kızarmış ekmek, Rahmetli babannemin kuzine sobada maşa üzerinde pişirirdiği sucuk çok daha lezzetliydi sanki o zamanlar...

Şimdi ne karın tadı var, nede yediklerimizin :( yoksa bana mı öyle geliyor bilemiyorum ki,

Bilgisayar ekranlarında oyun oynar oldu çocuklarımız,

Masalcı nineler yok artık evlerde,

Kuş sesleri ile uyanamıyoruz, çalar saatleri de unuttuk başucumuda telefonlarımız var artık... Komşularımıza bile randevu ile gider olduk yalan mı?

Arkadaşım dedin mi en yakının akla gelirdi eskiden, şimdiki gibi mecburi arkadaşlar değil :( Değerlerimizi mi yitiriyoruz, yoksa sevdiklerimizi mi?

Çok üzüyor bunlar beni geçmişi özlüyorum, babamı, babannemi, dedemi, ninemi özlüyorum. Yinede o kadar çok şükrediyorum ki iyiki çocukluğumda onlar yanımdaydı, iyki benimleydi.

6 yorum:

  1. İLKNUR YILMAZ30.12.11

    NESLİMMM BURNUMUN DİREĞİ SIZLADI, HİSSETTİĞİM AMA SÖZLERE YADA YAZIYA DÖKMEDİĞİM DUYGULARIMI YAZMIŞSIN..

    YanıtlaSil
  2. Nurum canımmm, dün bir anda kalbimden kağıda dökülenlerdi bunlar. Gözlerim dolu dolu yazdım bende inan

    YanıtlaSil
  3. Neslim nasil da güzel yazmissin....Cocuklugumuz bizim cocuklugumuz gercekten bambaskaydi...Belki de cocuk olmak güzeldi....O kuzine de bende cok kizarmis ekmek yedim...Hatta yedigimiz elmalarin kabuklarini da koyardik üzerine mis gibi kokardi...Simdi icinde bir sürü zararli madde olan oda spreylerimiz var...Malesef....

    YanıtlaSil
  4. Haticem gerçekten çok güzeldi bizim çocukluğumuz daha çok yazılacak şey var canım, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. aslı gaye arı7.1.12

    ne güzel yazmışsın neslicim ..
    benimde çocukken kış anılarım buna çok benziyor.. burnumun direği sızladı bir an ıhlamur kokusunu duydum:)))
    yinede çok şükür canım benim

    YanıtlaSil
  6. muckss Gayem :))))))) arada bir geliyor aklıma böyle şeyler kağıda döküveriyorum burad da paylaşayım istedim. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.