26 Aralık 2011 Pazartesi

Terbiyeli Sulu Köfte



250 gr kıyma, rendelenmiş soğan, karabiber, tuz ve 1 yemek kaşığı köftelik bulgur ve 1 yumutanın akı yoğurulur. Küçük top köfteler yapılır. Birbirine yapışmaması için unlanır. Tencerede sıvıyağ ile salça kavrulur. Havuç ve patates eklenerek biraz sotelenir. Yeteri miktarda sıcak su eklenir. Su kaynamaya başlayınca köfteler ilave edilir. Patates ve havuç pişince, 1 yumurta sarısı ve yarım limon suyu çırpılarak terbiye yapılır ve yemeğimizin üzerine dökülür. AFİYET OLSUN

9 yorum:

  1. ne severdim..
    tüm çocukluk , gençlik bunu sevmekle geçti,
    sonra direk köfteye terfii ettim :=))

    :) çok sevgiler,
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canim hayirli aksamlar ellerine emeklerine saglik ben cok severim .

    YanıtlaSil
  3. çocuklar genelde seviyorlar sulu köfteyi.. ama terfi daha bi güzel olmuş :)))
    çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Benim oğlum çok sever. bol bol yaparım
    Ellerine emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  6. Mmmmm bak bunu cok severim, ellerine saglik canim....

    YanıtlaSil
  7. Canım benim ellerine sağlık enfes görünüyorlar...annem biz küçükken yapardı bayıla bayıla yerdik şimdide ben yapıyorum kağan yiyor :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler canım, çocuklar çok seviyor bu köfteyi, onlarda çocukluğumuzun yemeği diyecekler ilerde

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.