25 Aralık 2011 Pazar

Damla Çikolatalı Kalp Kek

Oğluşum bu aralar çok iştahsız

çorba istiyor yapıyorum ben bunu sevmem diyor

geri itliyor tabağı, pilav diyor yapıyorum

yemicem diyor geri çeviriyor

ne yapacağımı şaşırdım

Melis'de, Melih'de hamur işlerini severler

bende bu dönemi kekler, poğaçalar

ve böreklerle geçirmeyi düşünüyorum

umarım bu dönem bize kilo olarak dönmez

Gelelim kekimizin tarifine

1 yumurta

1 su bardağı yoğurt

1 su bardağı toz şeker

1 su bardağı sıvı yağ

2,5 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

2-3 yemek kaşığı damla çikolata
Önce yumurta ve şeker olmak üzere tüm malzemeleri çırpıp kalp şeklindeki kelepçeli kalıba döküyoruz. Kızarana kadar pişiriyoruz. AFİYET OLSUN

11 yorum:

  1. eline sağlık arkadaşım.bizim evde de var tabakları iten iki kuzu.ne y pişireceğimi şaşıyorum.kolay gelsin.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. işimiz zor :( çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. hem kalp hem çikolatalı, süper, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Neslim harika görünüyor canim, ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin canım ...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım ah şu çocuklar Allah sağlık versin

    YanıtlaSil
  8. içinizdeki duygular keke yansımış bu kalp sizi seviyor canım kekiniz süper olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. bizde seni seviyoruz canım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Ah bu çocuklar hamur işi yiyorlarsa yine şanslısın ıspanaklı kek havuçlu kek pırasalı fırın mücver falan yapabilirsin... Kolay gelsin... Ne diyeyim iki tane biri 5 biri 4 yaşında iştahsız peşinde dolandıran yaramazda bende var

    YanıtlaSil
  11. Evet canım bende o şekilde yedirmeye çalışıyorum, artı Nutriwayin beslenme destek ürünleri veriyorum. Sanada tavsiye ederim en azından yemeleri gerekeni o şekilde alıyorlar.

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.