5 Aralık 2011 Pazartesi

MANTARLI ET SOTE



Mantarları soymadan önce tuzlu ve unlu suda bekletiyorum bir süre, böylelikle hem daha beyaz oluyor hemde daha kolay temizleniyor. Dana kuşbaşı kullandım önce etleri güzelce haşladım. Büyükçe 1 adet soğanı ay ay doğradım, 1 adet havuç ile birlikte soteledim, etleri ve salçayı ilave ederek biraz daha kavurdum. Mantarlarım çok küçük değildi o yüzden doğradığım mantarları ilave ettim. Tuz, karabiber ve yarım su bardağı su koyarak mantarlar suyunu salıp çekene kadar pişirdim.

10 yorum:

  1. acıktım mı ne?? :))
    eline sağlık, güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. :)))))))) öğlen saati bloglarda dolaştığımda bende böyle hissediyorum canım

    YanıtlaSil
  3. Ellerinine saglik canim..

    YanıtlaSil
  4. offofff canım ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNE SAĞLIK NESLİM NEFİS GÖRÜNÜYOR MANTARA BAYILIRIM BEN TAVUKLUSUNUDA ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım bizde mantarle yapılan yemekleri çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  7. mantarlı yemeklere bayılırım..ellerine sağlık..sevgiler:)

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.