13 Aralık 2011 Salı

Beşamel Soslu Tavuklu Ispanak




Önce ıspanaklarımızı ince ince kıyıyor, tuz ile birazcık ovuyor, braz karabiber ekleyip, sıvı yağ ile suyunu salıp çekene kadar kavuruyoruz. Daha sonra borcama alıp üzerine tavuk etlerimizi çiğ olarak yerleştiriyoruz. Ben tavuk incik kullandım ve derisini çıkardım. Etler pişip kızarmaya başlayınca beşamel sosumuzu hazırlıyoruz. Tavuklarımızın üzerine döküyoruz ve üzerine kaşar rendesi serpiyoruz. Kaşar eriyip kızarınca yemeğimiz hazır demektir. AFİYET OLSUNNN.

8 yorum:

  1. hatcem uzakta sana bari yaklaşıyım..sağınızda solunuzda boş daire var mı canım,komşu geleyim sana :) bayıldım,bittim,eridim resmen.. ellerine sağlık,yiyenlerede afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  2. gel gel buluruz şeker yakınlarda bir daire size :)))))))
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. BENDE BAYILIRIM BEŞEMEL SOSLU ISPANAĞA TAVUKLUSUNUDA EN KISA ZAMANDA DENİCEM

    YanıtlaSil
  4. Ohh mis gibi, tavuk ıspanak beşamel biraraya gelir de kötü yemek çıkar mı ortaya? Ellerine sağlık canım, denemeli bu şekilde, bayıldım tarifine..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hülyacım tarife bayıldıysan tadına hayli hayli bayılacaksın benim favori yemeklerimden oldu valla :)))

    Aynurcum dene canım tavuğun bıraktığı su ile süper bir lezzet çıkıyor ortaya

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel görünüyor canim, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  7. Pek severek yaparız. Harika olur.
    Ellerine emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.