15 Aralık 2011 Perşembe

Geri Sayım Başladı "Malzemeler ve Öğretmek Bizden, Örmek Annelerimizden" etkinliğimiz 17 Aralık Cumartesi günü başlıyor.

Arkadaşlar 29 Ekimde yayınladığım postumda paylaşmıştım. Bursalı bloger arkadaşlarımla kahvaltıda buluştuğumuzu ve bu buluşmada sevgili Çiğdemin önerisi ile bir sosyal sorumluluk projesi için bir araya geleceğimizi. İşte o güne çok az kaldı ve heyecan dorukta...

Ne mi yapıcaz, Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavi gören arkadaşlarımızın, çocuklarımızın yakınları ve kendileriyle kahvaltıda bir araya gelecek, dünyada bir çeşit terapi yöntemi olarak kabul edilen örgü üzerine çalışmalar yapacağız. Ayrıca o gün erken bir yılbaşı kutlaması yapacak ve fotoğrafları da burada sizlerle paylaşacağız.

Cumartesiyi iple çekiyor büyük bir katılım olacağını düşünüyorum. Sevgiler dostçakalın.

Çiğdem hastaneye nasıl ulaşacağımızı detaylı olarak yazmış hemen ekliyorum.


5 yorum:

  1. İLKNUR YILMAZ15.12.11

    nesliimmm eline yüreğine sağlık canım..merakla bekliyorum resmilerinizi..

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz Neslim, merakla bekliyorum bende....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel düşünülmüş.sevgiler....

    YanıtlaSil

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.